İlahiyat Bölümü Taban Puanları

İlahiyat Bölümü Taban Puanları ( 2 Yıllık )

2012 sınav sonucuna göre Üniversite tercihi yapacak olan ve önlisans ( iki yıllık ) program olan İlahiyat bölümünü seçecek üniversite adayları için iki yıllık İlahiyat Taban Puanları ile İlahiyat 2011 üniversite kontenjanlarını sayfamıza ekledik.  Bu puanlar 2011 Üniversite yerleştirme puanlarına göre ÖSYM tarafından yayınlanmış olup 2012 YGS ve LYS’ye girip tercih yapacak olan üniversite adayları bu puanları göz önünde tutmalıdırlar .Taban puanlarına göre  aşşağıdaki gibidir.

2011 2012 İlahiyat Taban Puanları ve Kontenjanları :


Bölüm ÜNİVERSİTESİ Y.Okul P.Tür Kon Taban P.
İlahiyat (Önlisans) (Açıköğretim) ANADOLU ÜNİVERSİTESİ(ESKİŞEHİR) Açıköğretim Fakültesi 10000 275.589
İlahiyat (Önlisans) (Açıköğretim) ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ(ERZURUM) Açıköğretim Fakültesi 5000 164.424

İlahiyat Bölümünü Seçmeyi mi Düşünüyorsunuz? Bu Bölüm Hakkında Görüşlerinizi Bizlerle Hemen Paylaşabilirsiniz. Aşağıdaki Yorum Kutucuğunu Kullanarak yorumlarınızı hemen yazın.

İlahiyat Bölümü Taban Puanları 2011 2012, İlahiyat Başarı Sırası sıralaması 2011 2012,İlahiyat Bölümü Olan Üniversiteler, 2 İki Yıllık İlahiyat Puanı 2012, İlahiyat Puan Türü, İlahiyat Bölümü İçin Kaç Puan Gerekir, İlahiyat YGS LYS Taban ve Tavan Puanları 2012,İlahiyat Hangi Üniversitelerde Var, İlahiyat Kontenjanları 2011 2012 1. Öğretim 2. İkinci Öğretim, 2011 2012 Önlisans Bölümleri Meslek Yüksek Okulu Taban Puanları

Bu Yazılarada Bakabilirsiniz

İlahiyat Bölümü Taban Puanları yazısında telif haklarına ve yasalara aykırı bir bilgi veya link bulunuyorsa lütfen buradan iletişime geçiniz.

52 Comments »

  • nurettin kılıç demiş ki:

    ygs4`den 153 aldım 2 yıllık aö okuyabilirmiyim düz lise mezunuyum

  • muhsın adem demiş ki:

    ygs-3 227 ve ygs-4 224 puan aldım acaba 2 yıllık ılahıyat fakultesı okuyabılırmıyım…açıkogretım bolumunu. bana bu konuda acıl yardım edersenız sevınırım….ve lys 2. aşamaya katılmayı duşunuyorum. bu konuda ne dersınız….

  • serkan pak demiş ki:

    Muhsin kardeş sen rahat okursun kafana takma puanın gayet yeter açık ögretime

  • nurettin kılıç demiş ki:

    ya ben

  • serkan pak demiş ki:

    Nurettin kardaşım 140 ı geçenler açık ögretim önlisans bölümlerine tercih yapabilrler gördügüm kadarıyla sen de geçmişsin sıkma canını açık ögretime puanın yeter

  • merve merve demiş ki:

    ben erzurum ılahıyat gitmek istiorum peki gttiğimze erzurumdamı okuyacaz ordamı sınavllara gireceğiz yoksa evdemi hazrlananacağız bu konu hakkında beni bilgilendrrmisinzzzzzzz

  • mrv pkz demiş ki:

    arkadaşlar açık ögretim 2 yıllık evde mi okunuyor yoksa eskişehir ya da atatürk üniversitesinde mi okunuyor

  • admin (Editör) demiş ki:

    uzaktan okunuyor sınavlara giriyorsunuz sadece

  • sümeyye demiş ki:

    ben 267 aldım ilah düşünüyorum açıktan ama imam hatipler yatay geçiş yapıyorlarmış heralde benim yerleşme olasılığım ne kadar söyler misiniz?

  • mustafa hoca demiş ki:

    eskişehir aöf ilahiyat okumak için 275 puan ve üzeri olacak… erzurum aöf ilahiyat okumak için ygs den 165 puan almanız gerekiyor… sınavsız okumak istiyorsanız ihl mezunu olmanız gerekiyor… slm aleyküm ben mustafa hoca.

  • Fettah öztürk demiş ki:

    Ben fettah öztürk son sınıf im 480 puan aldım beni ilahiyet e alırlar mı acaba..

  • Furkan öztürk demiş ki:

    Ben furkan ygs 3. 148 ygs 4. 149 aldım acaba önlisans yapabilir miyim

  • Merve gülen demiş ki:

    Ben ygs 4 ten 243 ygs 3 ten 260 aldım.Eskişehir açıköğretim ilahiyat okuyabilir miyim acaba?..cevabınızı bekliyorum..

  • Adsizz demiş ki:

    Mrb ben düz pise mezunuyum ygs en yüksek puanım 222 açık öğretim ilahiyat okuyabilirmiym sizce imam hatip ogrencilerine öncelik tanınıyormuş benim okuya bilme şansım varmi eski sehir yara Erzurum da yardımcı olursanız sevinirim…

  • rabia demiş ki:

    s.a ben bu yıl imam hatip lisesi mezunu oldum ilahiyata gitmek istiyordum ama ygs m güzel geçmedi 159falan aldım yine ilahiyata gitmek istiyorumbana bi yardımcı olun yol gösterin lütfen

  • Abdurrahman Cihan demiş ki:

    S.a Kardeşlerim ben bu konuyu detayıyla araştırdım.A.ö.f ilahiyat önlisansa İmam hatip lisesi mezunları direkt sınavsız olarak başvuruyorlar ve aynen kabul ediliyorlar.Erzurum İlahiyat için geçen açılmış bir bölüm okulu aradım ve aynen şu ifadeyi kullandılar.Evet 165 taban puan ama geçen sene kimse bilmiyordu bu bölümün açıldığını ve okul kontenjan dolduramadı.Bu sene ise kontenjanı aşacağını düşünüyoruz ve taban puanda da değişiklik olabilir.Sınavdan 140 ve üzeri başvuru yapanlar baivurabilir yani tercih yapabilir fakat en yüksek puan dan 5000 bin kişi son en düşük ne kadar ise ona göre alınacak.Yani 140 ile alabilmesi için başvuran kişilerin en düşüğünün 140 alması gerek.Bu durumda okul geçen sene 165 te kalmış yani 140 ile 164 arası müracaat olsa bile alacakti çünkü kontenjan açığı vardı.Bu sene olmaz dediler.bende sordum kontenjan Eskişehir gibi 10000 bin olur mu dedim henüz böyle bir karar yok dediler.Eskişehiri aradım.Ayen şu ifadeyi kullandılar.Siz 140 ve üzeri aldıysanız tercih yapınız fakat en yüksekten başvurada bulunnanların en düşüğüne kadar 10 bin dolduğu anada kalıyor.geçen sene en düşük 275 te kalmış.Bu durumda sonuç olarak kardeşlerim 140 ve üzeri ne kadar çok puan almışsanız şansınız o kadar yüksek.140 ve 200 puan arasına pek şans verilmiyor.Çünkü Eskişehirin kontenjanları genelde direk geçen imam hatiplaer doldurduğu için gereiye kalan boş kontenjanlar için emüracaatta bulunan en yüksek puandan başlanıyor.bu bilgiler ışığında Rabbim c.c hepinizin yar ve yardımcısı olsun diyorum hepeinizi ALLAHA c.c. emanet deiyorum…

  • adsız demiş ki:

    erzurum atatürk üniversitesinde aof ilahiyat dersleri varmı yani derslere girme imkanımız varmı?

  • büşra demiş ki:

    arkadaşlar ygsde herhangi birinden 160 alınca kesin ilahiyata girebilirmiyim

  • rabia demiş ki:

    beni bilgilendirdiği için abdurrahman cihan kareşime teşekkür ediyorum ALLAH RAZI OLSUN
    bi sorum daha olacak
    şimdi ben imam hatip mezunuyum yani 2012
    ilahiyatı açıkögretimden okumak istiyorum
    açıkögretim erzurum vaya eskişehir anadolu üniversine gitmek için yazılmak için ne yapmam gerekiyor bana yardımcı olur musunz ?

  • rabia demiş ki:

    izlemem gerken yolu anlatın lütfen

  • zeynep acar demiş ki:

    imam hatip liseleri ne kadar puan veriyo acaba

  • aylin demiş ki:

    arkadaşlar açıköğretim lisesi mezunuyum
    ygs 3 ten 163- 4 ten 150-5 ten 155- 6 dan145 aldım okul puanım 64,51
    ilahiyat okumak istiyorum yardımcı olurmusunuz

  • rabia demiş ki:

    arkadaşlar açıköğretim kayıtları ne zaman özellikle ilahiyat

  • muhsin adem demiş ki:

    serkan pak teşekur ederım. senı yıne rahatsız edersem:)lys ıkıncı sınavdan da puanım y-ygs-3= 268 y-ygs-4= 265 aldım ilahiyat 2 yıllık okumak ıstıyorum acaba yerleşırmıyım ? bırde sağlık ve guvenlık uzerı tercıhlerde yapmak ısterım bılgısı olan bılgısını saklamasın:) herkese başarı ve umud dolu gunler olsun…….

  • rüçhan demiş ki:

    arkadaşlar bn 1 den 175-2den174- 3 ten 237- 4ten 233-5 ten 218-6 dan 199 aldım ilahiyat 2 yıllık okumak istiyorum acaba yerleşebilirmiyim? bana bu konuda yardımcı olur musunuz

  • harun kavuncu demiş ki:

    iyi günler arkadaşlr ben meslek lisesi mezunuyum açıktan ilahıyat okumak istiyormm..tercih yapsam çıkar mı sizce düşüncelerinizi paylaşrmsnzz..simdiden tskler..

  • nisa kılıç demiş ki:

    ygs de barajı aşmayan 2 yılık ilahyat okuyabilirmi

  • abdullah öztek demiş ki:

    merak ettiğim şey yeni kayıt tarihi ve müracaat edilecek yerler hangileridir.

  • merve demiş ki:

    Evt arkadaslar lutfen birisi ilahiyata acik ogretim icin nerelere basvuru yapmamiz gerektigini biliyosa burda paylassi :-(

  • melekulaş demiş ki:

    ygs ve lys de yaş sınırı varmı bilgisi olanlar cvp buyursun.

  • mert demiş ki:

    slm.a arkadaşlar aöf ilahiyat barajı geçmeyenler ilahiyat çıkar mı?

  • mert demiş ki:

    aöf ilahiyata başvurmak için kaç puan gerekli. ösy de aldığın taban puan kaç olmalı

  • DİLARA SEZGİN demiş ki:

    İyi günler.Ben bu sene sınava girip açıköğretim ilahiyat okumak istiyorum.Sınavda hangi bölümden ne kadar puan almam gerek. Önceleri sadece barajı geçmek yetiyordu. Şimdi de aynı şekilde mi? Yardımcı olursanız sevinirim.

  • Sdym demiş ki:

    s.a ya ben anadolu eskişehir fakültesine baş vurucam inşALLH. aöf den iki yıllık ama kayıtlar ne zamana kadar onu blmiyorum bayada araştırdım ama bulmadım bilen varmı şimdiden ALLAH razı olsun hayırlı ramazanlar.

  • betül demiş ki:

    s.a.arkadaşlar bn açıkköğretim ilahiyat yazdım tercihime ama puan lazım mı ne kadar lazım lütfen yardımcı olun…

  • emine ortahisar demiş ki:

    2000 de aö işletmeyi bitirdim ve imam hatip çıkışlıyım şimdide 2 yıllık aö ilahiyat okumak istiyorum ne yapmalıyım.sınava girmelimiyim direk kayıt yaptırabilirmiyim

  • ebubekir üzan demiş ki:

    slm arkadaşlar ben busene tercih yapmadım ve ygsyede girip 0 puan aldım ektercihlerle ilahiat 2 yılık açıktan okuyabilirmiyim

  • ebubekir üzan demiş ki:

    lütfeen cevap verin

  • hasret demiş ki:

    ben düz lise mezunyum 240 puan aldım Atatürk üniversitesi ilahiyat bölümü geldi

  • berat aydın demiş ki:

    düz lise mezunuyum 230 puanla anadolu açıköğretim ilahiyat geldi

  • deniz demiş ki:

    bn eskişehir aöf yazdım oldu ama bn tekrar denemek istiyorum seneye puanım da düşme olur mu ?

  • elif demiş ki:

    s.a.ben 2007 imam hatip lisesi mezunuyum.diploma puanım 75.67 2 yıllık açıköğretim ilahiyat okumak istiyorum.sınavsız direk geçiş yapsam yerleşme şansın olur mu?yoksa sınava mı girmeliyim?

  • Esin demiş ki:

    ben ek yerlestırmelere kaldım arkadaslar ilahıyat yazmayı dusunuyorum fakat erzurum ataturkle eskısehır arasındakı fark ne ve ygs5 207 alırlarmı

  • Ar Su demiş ki:

    Elif hanım bu sene kayıt yaptıracaksanız eğer, yatay geçiş hakkından faydalanıyorsunuz fakat 2013 te imamhatipliler için bu hak kaldırıldı, artık onlar da sınava girmek zorundalar.

  • hacer demiş ki:

    yaaa ben k.maraşlıyım.açıköğretim ilahiyat okuyorum erzurum.internetten ders nasıl görebilirim.tüm bölümlerin var.ama ilahiyatın yok neden se.bana bi yardımcı olurmusunuz

  • Melek Kırmızıgöz demiş ki:

    Bilgisayar programcılığı önlisans bölümü mezunuyum.Açıköğretim ilahiyat okumak istiyorum.Böyle bi şansım varmı?Sınavda en az kaç puan almam gerekiyor?Birde Tekirdağ’da oturup başka şehir tercih edebilirmiyim?Açıköğretim sınavlarına okuduğum şehirde mi girmem gerekiyor?yanıtlarsanız çok memnun olacağım.Şimdiden teşekkürler.

  • Irazyakarak demiş ki:

    Bendüzlise mevzunuyum bu sene sınavlara girmem düz lise okuyanlarda 2yillik ilahiyat okuyabiliyorlarmi lütfen yardımcı olun

  • seher yüksel demiş ki:

    werta hocam

  • seher yüksel demiş ki:

    ben düz lise mezunuyum bu sene açıköğretim ilahiyat okumaya karar verdim ygs den kaç puan almam gerekiyor yardımcı olur musunuz?140 baraj diyorlar ama ilahiyatın kontenjanı hemen doluyormuş yüksek mi almak gerekiyor?
    teşekkürler…

  • MERVE demiş ki:

    MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİSİYİM YGS1 DEN GİRİCEM SINAVA İLAHİYAT İKİ YILLIK OKUYA BİLME İMKANIM VARMI?

  • şeyma demiş ki:

    suan anadolu ımamhatıp lısesı 2.sınıfta okuyorum . şimdiden başladım ilahiyat bolumlerıne bakmaya bakalım hayırlısı……..,

  • fatma aksoy demiş ki:

    açıköğretim baş wuruları ne zaman başlıyor?

Tutmayın beni... Yorum yazcam.

Yorum ekleye bilir yada yazı için geri bildirim gönderebilirsiniz..Bu yazı için yorumlarına abone ol: subscribe to these comments RSS.

 

Yorum içerisinde kullanabileceğiniz Html tagları :
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Yazıya yorum yazdığınızda yorumunuzun hemen yanında bir Gravatarınız yayınlanacaktır.Hani benim Gravatarım?.

Benzer yazılar

DMCA.com